کد خبر 482535
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

«الیور استون» در مصاحبه جدید خود نسبت به حملات هوایی دولت روسیه به نیروهای داعش اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدوارم که روسیه بتواند به بازسازی ارتش سوریه کمک کند.

 به گزارش مشرق، «الیور استون»، فیلمساز جنجال‌برانگیز آمریکایی در مصاحبه جدید خود با روزنامه اسپانیایی «ال موندو» گفت: خیلی خوب است که «ولادمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه دست به عملیات در سوریه زده است. خیلی به آینده این حملات امیدوارم.

«استون» افزود: امیدوارم که روسیه در سوریه برنده شود و بتواند به بازسازی ارتش سوریه که مدت‌هاست در حال مبارزه با نیروهای تروریستی داعش است، کمک نماید.

وی تأکید کرد: به عقیده من جنگ سرد هیچگاه پایان نمی‌یابد. دهه 90 بهترین زمان‌ها برای واشنگتن بود چون سر و کار شان با «بوریس یلتیسین» بود، رئیس‌جمهور روسیه با دوستانه‌ترین رفتاری که می‌توان تصور کرد. «یلتیسین»، رئیس جمهوری بود که روسیه را یکراست به سمت کاپیتالیسم یغماگر پیش برد. آن موقع پایان روسیه بود و در آنزمان بود که غرب هم از بابت خیلی خوشحال بود و با روسیه روابط دوستانه‌ای داشت.

«استون» عنوان کرد: این قانون طبیعت است_ اگر کارهای شما دشمن را گوش به زنگ کند روزی دشمن به سمت شما یوروش خواهد برد، این همان اتفاقی بود که برای روسیه افتاد، او به دلایل مختلف باید مراقب آمریکا می‌بود.

وی تأکید کرد: داعش در واقع حاصل حمله آمریکا به عراق است. ما (آمریکایی‌ها) خاورمیانه را به آشوب کشیده‌ایم، با همین آشوب‌ها منطقه را بی‌ثبات کرده و به هرج و مرج کشیده‌ایم ولی به خاطر این بی‌ثباتی داعش را سرزنش می‌کنیم، در حالیکه ما باید برای این بی‌ثباتی سرزنش شویم. ما در حال حاضر امپراطور آشوب و هرج و مرجیم.

وی در ادامه اذعان داشت: روسیه با عملیات نظامی در سوریه در واقع از هم‌پیمان قدیمی خود در منطقه دفاع می‌کند، در حالی‌که واشنگتن همواره به تغییر رژیم در سوریه اصرار می‌ورزد و از بشار اسد در حال ساختن هیتلری جدید است.

استون گفت: «اسد» انسان محکمی است. خوب می‌دانم که او را به خاطر برخی اقدامات سرزنش می‌کنند ولی  او از مستبدان عربستان سعودی یا صدام حسین که زمانی متحد ما بود،بهتری یا بدتر که نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کلهر ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    احسنت.ایا از غربگراهای وطنی کسی صدای ایشون را میشنوه؟ داره از امریکا میگه ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس